Reklamácia / Vrátenie tovaru
Reklamácia zakúpeného tovaru
Na tovar zakúpený v internetovom obchode Lacne-kupelne.sk sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov. Každá objednávka obsahuje faktúru a to buď v elektronickej alebo fyzickej forme, ktorá slúži, ako záručný doklad. Produkt, ktorý si prajete reklamovať nám pošlite spolu s vyplneným formulárom nižšie a faktúrou na adresu: KERADO s.r.o., Myslenická 19, 902 03 Pezinok - Grinava.
Vašu reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu obratom, o stave jej vybavenia vás budeme informovať emailom alebo telefonicky.
Vrátenie zakúpeného tovaru
Nepoužívaný a nepoškodený tovar nám môžete vrátiť v originálnom a nepoškodenom obale do 14 dní od doručenia. Produkt, ktorý si prajete vrátiť, nám pošlite spolu s vyplneným formulárom nižšie a faktúrou na adresu: KERADO s.r.o., Myslenická 19, 902 03 Pezinok - Grinava.
Finančné prostriedky Vám budú vrátene na Váš účet najneskôr do 14 dní od prijatia vráteného tovaru.
Pri reklamácii, alebo vrátení tovaru sú potrebné splniť nasledovné kroky:
Nezabudnite:
- dodať doklad o úhrade (faktúru s dokladom o úhrade, dodací list s dokladom z registračnej pokladne)
- popísať závadu reklamovaného tovaru (uvádza sa pri reklamácii)
- uviesť celý názov alebo kód reklamovaného tovaru
- dodať tovar s kompletným príslušenstvom, s ktorým bol dodaný
- vrátiť všetky doklady, ktoré boli s tovarom odoslané (záručný list, manuál, atď.)
- vrátiť tovar v termíne stanovenom zákonom
Kupujúci je povinný prehliadnúť tovar bezprostredne pri jeho preberaní. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Je potrebné spísať na mieste s prepravcom zápis o škode, aby ste mali dôkaz, že ste prebrali zásielku, ktorej obal bol poškodený. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu, či akéhokoľvek podozrenia, že by obsah zásielky mohol byť poškodený, odporúčame zásielku neprebrať. V každom prípade má zákazník nárok si obsah zásielky vizuálne skontrolovať a kuriér musí túto kontrolu pred prevzatím strpieť. Treba si uvedomiť, že preberanie zásielky zákazník podpisuje a tým preberá aj zodpovednosť za tovar. Odporúčame tiež urobiť si fotografiu poškodeného obalu pre prípadnú reklamáciu.
Manipulačný poplatok za vaničku: 7,20 € s DPH
Manipulačný poplatok za hydromasážny panel: 7,20 € s DPH
3.) V prípade, že tovar bol rozbalený z pôvodného obalu a diely výrobku nesú známky poškodenia, na základe posúdenia stavu sa účtuje poplatok vo výške 30 % z hodnoty tovaru bez DPH alebo sa vrátenie zamietne.
4.) V prípade, že tovar bol už namontovaný, vrátenie je okamžite zamietnuté.
V prípadoch podľa bodov 2) a 3) je nutné vrátenie tovaru realizovať OSOBNE v sídle spoločnosti AQUATEK s.r.o. v Topoľčanoch. NIE JE možné vrátenie tovaru realizovať prostredníctvom rozvozu spoločnosti AQUATEK s.r.o., ani žiadnou prepravnou spoločnosťou.
Žiadny právny predpis nestanovuje predávajúcemu povinnosť vrátiť kupujúcemu peniaze alebo poskytnúť výmenu za iný tovar, ak ide o bezchybný výrobok.
Možnosť vrátenia tovaru je nad rámec zákona, nie je teda možné si tento úkon vynucovať od predávajúceho.
Otváracie hodiny KERADO s.r.o.:
Po - Pi: 10:00 - 18:00
Sobota: 9:00 - 12:00
Nedeľa: ZATVORENÉ
Štátne sviatky: ZATVORENÉ
KERADO s.r.o., Myslenická 19, PEZINOK - Grinava, 902 03
Mobil: 0905/496 960 Tel.: +421 905 496 960 keradosro@gmail.com