Reklamácia / Vrátenie tovaru
Reklamácia zakúpeného tovaru
Na tovar zakúpený v internetovom obchode Lacne-kupelne.sk sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov. Každá objednávka obsahuje faktúru a to buď v elektronickej alebo fyzickej forme, ktorá slúži, ako záručný doklad. Produkt, ktorý si prajete reklamovať nám pošlite spolu s vyplneným formulárom nižšie a faktúrou na adresu: KERADO s.r.o., Myslenická 19, 902 03 Pezinok - Grinava.
Vašu reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu obratom, o stave jej vybavenia vás budeme informovať emailom alebo telefonicky.
Vrátenie zakúpeného tovaru
Nepoužívaný a nepoškodený tovar zakúpený v internetovon obchode nám môžete vrátiť, ak ste spotrebiteľom (tj. nejde o objednávku „na firmu“, resp. objednávku, v ktorej ste uviedli svoje IČO) v originálnom a nepoškodenom obale do 14 dní od doručenia. Produkt, ktorý si prajete vrátiť, nám pošlite spolu s vyplneným formulárom nižšie a faktúrou na adresu: KERADO s.r.o., Myslenická 19, 902 03 Pezinok - Grinava.
Finančné prostriedky Vám budú vrátene na Váš účet najneskôr do 14 dní od prijatia vráteného tovaru.
Pri reklamácii, alebo vrátení tovaru zakúpeného v internetovom obchode sú potrebné splniť nasledovné kroky:
Nezabudnite:
- dodať doklad o úhrade (faktúru s dokladom o úhrade, dodací list s dokladom z registračnej pokladne)
- popísať závadu reklamovaného tovaru (uvádza sa pri reklamácii)
- uviesť celý názov alebo kód reklamovaného tovaru
- dodať tovar s kompletným príslušenstvom, s ktorým bol dodaný
- vrátiť všetky doklady, ktoré boli s tovarom odoslané (záručný list, manuál, atď.)
- vrátiť tovar v termíne stanovenom zákonom
Kupujúci je povinný prehliadnúť tovar bezprostredne pri jeho preberaní. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Je potrebné spísať na mieste s prepravcom zápis o škode, aby ste mali dôkaz, že ste prebrali zásielku, ktorej obal bol poškodený. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu, či akéhokoľvek podozrenia, že by obsah zásielky mohol byť poškodený, odporúčame zásielku neprebrať. V každom prípade má zákazník nárok si obsah zásielky vizuálne skontrolovať a kuriér musí túto kontrolu pred prevzatím strpieť. Treba si uvedomiť, že preberanie zásielky zákazník podpisuje a tým preberá aj zodpovednosť za tovar. Odporúčame tiež urobiť si fotografiu poškodeného obalu pre prípadnú reklamáciu.
Manipulačný poplatok za vaničku: 8,40 € s DPH
Manipulačný poplatok za hydromasážny panel: 8,40 € s DPH
3.) V prípade, že tovar bol rozbalený z pôvodného obalu a diely výrobku nesú známky poškodenia, na základe posúdenia stavu sa účtuje poplatok vo výške 30 % z hodnoty tovaru bez DPH alebo sa vrátenie zamietne.
4.) V prípade, že tovar bol už namontovaný, vrátenie je okamžite zamietnuté.
V prípadoch podľa bodov 2) a 3) je nutné vrátenie tovaru realizovať OSOBNE v sídle spoločnosti AQUATEK s.r.o. v Topoľčanoch. NIE JE možné vrátenie tovaru realizovať prostredníctvom rozvozu spoločnosti AQUATEK s.r.o., ani žiadnou prepravnou spoločnosťou.
Žiadny právny predpis nestanovuje predávajúcemu povinnosť vrátiť kupujúcemu peniaze alebo poskytnúť výmenu za iný tovar, ak ide o bezchybný výrobok.
Možnosť vrátenia tovaru je nad rámec zákona, nie je teda možné si tento úkon vynucovať od predávajúceho.
UPOZORNENIE: Pred pokládkou alebo zabudovaním zakúpeného tovaru skontrolujte odtieň a rozmer uvedený na obaloch obkladov a dlažieb. Materiály určené na jednu plochu musia mať tieto údaje zhodné. Časť obalu s údajmi o výrobku odporúčame uložiť pre prípadnú reklamáciu. Po zabudovaní tovaru (po nalepení) sa reklamácia automaticky zamieta.
Reklamácie na zjavné viditeľné vady (chyby) materiálu (napr. farebné a rozmerové odchýlky, poškodený materiál a pod.) je možné uplatniť len pred jeho zabudovaním a s pôvodným obalom s čitateľnými údajmi. Po zabudovaní tovaru so zjavnými vadami ako aj v prípade nepredloženia pôvodného obalu nie je možné posúdiť oprávnenosť reklamácie. Tovar skontrolujte ihneď pri preberaní, či nie je poškodený. Dodržaním týchto zásad predídete zbytočným nedorozumeniam.
Použité obrázky obkladov a dlažieb sú iba iustračné, taktiež sa môžu líšiť na rôznych monitoroch (naprílkad podľa typu, alebo nadstavenia monitora). Obklady a dlažby je lepšie vidieť naživo. Dodaný materiál keramických obkladov a dlažieb sa taktiež môže odlišovať od vzorky, nakoľko všetky obkladové prvky sú vyrábané vo výrobných dávkach (šaržiach), ktoré sa navzájom môžu líšiť v dôsledku výpalu, nakoľko ide o keramické výrobky vypalované v peci a každá šarža má svoj farebný odtieň (tonalitu). Uvedené rozmery obkladov a dlažieb sú nominálne a môžu sa líšiť od skutočnosti podľa kalibrácie a rektifikácie jednotlivých výrobcov. Rozmerová tolerancia je upravená normou EN 14411. Nerektifikované obklady a dlažby sa vo výrobných dávkach (šaržiach) môžu líšiť aj rozmerom od predošlej dávky. Toto všetko platí aj pre kombinovanie rôznych formátov a taktiež doplnkové výrobky k obkladom a dlažbám ako sú dekorácie, schodové stupne, balkónové tvarovky a sokle, ktoré sa vyrábajú samostatne vo výrobných dávkach a preto môžu vykazovať farebné a rozmerové odlišnosti od základných obkladov a dlažieb. Jednotlivé výrobné šarže sú označované na obaloch výrobkov. Pri obkladaní nesmú byť použité dve výrobné šarže na jednu plochu. Preto sa neodporúča kupovať obklad a dlažbu presne na kus ale je vhodné zvoliť určitú rezervu.
Otváracie hodiny KERADO s.r.o.:
Po - Pi: 10:00 - 18:00
Sobota: 9:00 - 12:00
Nedeľa: ZATVORENÉ
Štátne sviatky: ZATVORENÉ
KERADO s.r.o., Myslenická 19, PEZINOK - Grinava, 902 03
Mobil: 0905/496 960 Tel.: +421 905 496 960 keradosro@gmail.com