S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických aj marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.
logo    Lacné-kúpeľne  KERADO s.r.o, obklady a dlažby  INFOLINKA: Po-Pi 10:00-18:00, So 9:00-12:00, 0905/496 960 , +421 905 496 960, Myslenická 19, PEZINOK 

KAMENNÁ PREDAJŇA

KERADO

DOPRAVA SPOLOČNOSŤOU

 

OBCHODNÉ ZASTÚPENIE:

 

 

 

 

 

ODPORÚČAME TIETO OKNÁ A BRÁNY:

https://www.amona-senec.sk/

 

 

https://pila-pali.sk/


» OBCHODNÉ PODMIENKY

Obchodné podmienky



Ceny v našom internetovom obchode sú konečné vrátane DPH.

 

AKO NAKUPOVAŤ:


1. Výber tovaru podľa ponuky

2. Nákup do košíka

3. Možnosť úprav nákupu v košíku, výber varianty výrobku.

4. Vyplnenie potrebných údajov

5. Výber platby - dobierka, dovoz, osobný odber

6. Doprava s označením ,,ZADARMO,, je len v rámci SR

7. Kontrola nákupu v pokladni

8. Odoslanie objednávky

Po obdržaní objednávky Vás budeme kontaktovať e-mailom alebo telefonicky o jej prijatí. Dodacia lehota - ak je tovar na sklade termín je do 2 dní. Ak nie je, budeme vás informovať o dostupnosti tovaru. Dopravujeme len v rámci SR prepravnou spoločnosťou TOPTRANS nasledovný tovar: sprchové kúty, sprchové vaničky, umývadlá, voľne stojace vane, hydromasážne panely a pri tovare obklady a dlažby je možná doprava len v okolí Pezinka cca 30 km okolie (max. 50 km za poplatok) a nad 50 km je možný len osobný odber obkladov a dlažieb.

 

Spotrebiteľ znamená každá fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení Kúpnej zmluvy na strane Kupujúceho nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. E-shop môže používať len osoba staršia ako 18 rokov. V prípade, ak spotrebiteľ nemá 18 rokov, môže požívať E-shop len so súhlasom zákonného zástupcu.

 

PLATOBNÉ PODMIENKY: v hotovosti priamo na predajni, bankovým prevodom (vopred na účet), v hotovosti (na dobierku).

PREPRAVA: prostredníctvom prepravnej spoločnosti TOPTRANS, s označením ,,ZADARMO,, len v rámci SR.

CENY: Cena predávaného tovaru je stanovená v produktovom katalógu na internetových stránkach www.lacne-kupelne.sk

Zmena ceny vyhradená – chybne uvedená cena, chyba systému, chybné zadanie, ľudský faktor a pod.


OBCHODNÉ PODMIENKY:

1.Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy

A. Všetky objednávky podané prostredníctvom internetového obchodu www.lacne-kupelne.sk e-shop sú záväzné. Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, dodacími podmienkami, reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí.

B. Objednávka je návrhom kúpnej zmluvy. Kúpna zmluva vzniká v okamihu úhrady a prevzatia objednaného tovaru kupujúcim, podpísaním dodacieho listu.

C. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých formulárov predpísaných údajov a náležitostí.

D. Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v registračnom formulári.

E. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho pod podmienkou zaplatenia celej kúpnej ceny a dopravy a jeho následným prevzatím. Predávajúci sa zaväzuje písomnou formou ihneď potvrdiť kupujúcemu pripísanie sumy na účet.

F. Vyplnením registračného formuláru, alebo záväznej objednávky v rámci internetového obchodu, kupujúci dáva predávajúcemu súhlas k zhromažďovaniu a archivovaniu osobných údajov o kupujúcom a o je nákupoch.

G. V prípade zistenia vyššej ceny za tovar, ako bola uvedená v katalógu elektronického obchodu, má prevádzkovateľ internetového obchodu povinnosť vyžiadať od zákazníka súhlas so zmenou ceny podľa aktuálneho cenníka pred potvrdením objednávky. Kupujúci má v takomto prípade právo od zmluvy odstúpiť. Udelením súhlasu zákazníka so zmenou ceny a následným potvrdením objednávky zo strany prevádzkovateľa internetového obchodu sa zmluvný vzťah považuje za uzavretý v zmysle príslušných ustanovení Občianskeho zákonníka.

H. V prípade, že si kupujúci po telefonickom alebo mailovom potvrdení objednávky neprevezme tovar bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy, predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody a to vo výške skutočných nákladov na pokus o neúspešné doručenie objednávky.

I. Spotrebiteľ znamená každá fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení Kúpnej zmluvy na strane Kupujúceho nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. E-shop môže používať len osoba staršia ako 18 rokov. V prípade, ak spotrebiteľ nemá 18 rokov, môže požívať E-shop len so súhlasom zákonného zástupcu.

Doprava s označením ,,ZADARMO,, je len v rámci SR a je uhrádzaná firmou KERADO s.r.o. a v prípade neprevzatia objednaného tovaru ju uhrádza objednávateľ v plnom rozsahu.

Všetky prijaté elektronické objednávky sú považované za návrh zmluvy a sú považované za záväzné.

Kúpna zmluva je uzavretá záväzným akceptovaním návrhu na uzatvorenie kúpnej zmluvy kupujúceho predávajúcim.

Záväzným akceptovaním objednávky kupujúceho predávajúcim je e-mailové potvrdenie predávajúcim kupujúcemu o akceptovaní objednávky po predchádzajúcom prijatí objednávky kupujúcim a po overení dostupnosti tovaru, platných cien a termínu dodania tovaru požadovaného kupujúcim.


2.REKLAMÁCIE:

A.Prípadné reklamácie budú vybavené v súlade s reklamačným poriadkom a právnym poriadkom platným v SR.

B.Tovar treba reklamovať u prevádzkovateľa podľa podmienok reklamačného poriadku na našej prevádzke: KERADO s.r.o., Myslenická 19, 902 03 PEZINOK.                REKLAMAČNÝ LIST

Stiahnite si reklamačný list a po úplnom vypísaní nám ho pošlite do mailu: keradosro@gmail.com .

Nezabudnite:

- dodať doklad o úhrade (faktúru, dodací list s dokladom z registračnej pokladne)

- popísať závadu reklamovaného tovaru

- uviesť celý názov alebo kód reklamovaného tovaru

 

V prípade, že nemáte možnosť doručiť reklamovaný tovar osobne, kupujúci zašle tovar na adresu prevádzky. Zásielku odporúčame poistiť. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme !



REKLAMAČNÝ PORIADOK:

1. Povinnosti kupujúceho:

A. Kupujúci je povinný prehliadnúť tovar bezprostredne pri jeho preberaní. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Je potrebné spísať na mieste s prepravcom zápis o škode, aby ste mali dôkaz, že ste prebrali zásielku, ktorej obal bol poškodený. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu, či akéhokoľvek podozrenia, že by obsah zásielky mohol byť poškodený, odporúčame zásielku neprebrať. V každom prípade má zákazník nárok si obsah zásielky vizuálne skontrolovať a kuriér musí túto kontrolu pred prevzatím strpieť. Treba si uvedomiť, že preberanie zásielky zákazník podpisuje a tým preberá aj zodpovednosť za tovar. Odporúčame tiež urobiť si fotografiu poškodeného obalu pre prípadnú reklamáciu.

Vybraný druh výrobku je určený na určitý druh použitia z toho dôvodu bude reklamácia aj posudzovaná. Príklad použitie na stále používanie alebo len na príležitostné.

Základom pre uplatnenie reklamácie je nadobúdací doklad.

Stručný popis závady.

Napomôže foto.

B. Nárok na uplatnenie záruky zaniká v nasledujúcich prípadoch:

- Tovar upravený zákazníkom

- Neodborným a násilným zaobchádzaním

- Tovar bol poškodený živlami

- Tovar bol poškodený mechanicky, alebo inak

- Tovar bol poškodený nadmerným zaťažením alebo použitím.

2. Povinnosti predávajúceho:

A.Reklamácia bude zaevidovaná a bez zbytočného odkladu vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak.

Tento reklamačný poriadok bol spracovaný podľa Občianskeho zákonníka a vzťahuje sa na tovar, ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe. Nadobúdaci doklad slúži ako záručný list.

!!!  Pozor  !!!

Pri reklamácií vzniká riziko pre kupujúceho, kde dopravu za reklamáciu uhrádza kupujúci.

 

UPOZORNENIE: Pred pokládkou alebo zabudovaním zakúpeného tovaru skontrolujte odtieň a rozmer uvedený na obaloch obkladov a dlažieb. Materiály na jednu plochu musia mať tieto údaje zhodné.

Reklamácie na zjavné viditeľné vady materiálu je možné uplatniť len pred jeho zabudovaním a s pôvodným obalom s čitateľnými údajmi. Po zabudovaní tovaru so zjavnými vadami ako aj v prípade nepredloženia pôvodného obalu nie je možné posúdiť oprávnenosť reklamácie. Tovar skontrolujte do 24 hodín od odobratia, či nie je poškodený. Dodržaním týchto zásad predídete zbytočným nedorozumeniam.

Použité obrázky obkladov a dlažieb sú iba iustračné, taktiež sa môžu líšiť na rôznych monitoroch (naprílkad podľa typu, alebo nadstavenia monitora). Obklady a dlažby je lepšie vidieť naživo. Dodaný materiál keramických obkladov a dlažieb sa taktiež môže odlišovať od vzorky, nakoľko všetky obkladové prvky sú vyrábané vo výrobných dávkach (šaržiach), ktoré sa navzájom môžu líšiť v dôsledku výpalu, nakoľko ide o keramické výrobky vypalované v peci a každá šarža má svoj farebný odtieň (tonalitu). Uvedené rozmery obkladov a dlažieb sú nominálne a môžu sa líšiť od skutočnosti podľa kalibrácie a rektifikácie jednotlivých výrobcov. Rozmerová tolerancia je upravená normou EN 14411. Nerektifikované obklady a dlažby sa vo výrobných dávkach (šaržiach) môžu líšiť aj rozmerom od predošlej dávky. Toto všetko platí aj pre doplnkové výrobky k obkladom a dlažbám ako sú dekorácie, schodové stupne, balkónoví tvarovky a sokle, ktoré sa vyrábajú samostatne vo výrobných dávkach a preto môžu vykazovať farebné a rozmerové odlišnosti od základných obkladov a dlažieb. Jednotlivé výrobné šarže sú označované na obaloch výrobkov. Pri obkladaní nesmú byť použité dve výrobné šarže na jednu plochu. Preto sa neodporúča kupovať obklad a dlažbu presne na kus ale je vhodné zvoliť určitú rezervu.

 

VRÁTENIE TOVARU:
 
VRÁTENIE TOVARU a REKLAMÁCIA výrobkov AQUATEK:
     
Vážený zákazník,
pri dodržaní montážneho návodu, správnom používaní a čistení, výrobca poskytuje záruku v trvaní 24 mesiacov od dátumu predaja. Záruka sa nevzťahuje na mechanické alebo iné poškodenie, ktoré vzniklo po prevzatí bezchybného výrobku zákazníkom a tiež chyby, vyplývajúce z nedodržania záručných podmienok.

Záručné podmienky sú nasledovné :

- výrobok musí byť namontovaný podľa priloženého návodu na montáž
- výrobok nesmie byť čistený abrazívnymi prostriedkami (prášok, drôtenka a pod.) ani chemicky agresívnymi látkami (žieraviny, kyseliny, riedidlá a pod.) a nesmie ani krátkodobo prísť do kontaktu s týmito látkami

Bez predloženia riadne vyplneného a potvrdeného reklamačného listu reklamácia nebude uznaná.

Reklamáciu uplatňuje spotrebiteľ bez meškania v predajni, v ktorej výrobok zakúpil. 
Reklamácia musí byť písomná, musí z nej byť jasné, kedy a ako sa chyba výrobku prejavila a čo spotrebiteľ požaduje.
Kupujúcemu bol výrobok odovzdaný v bezchybnom stave spolu s návodom na montáž, bol tiež oboznámený s jeho údržbou a so záručnými podmienkami.
  
VRÁTENIE TOVARU AQUATEK:
   
Vrátenie tovaru spoločnosti AQUATEK spol. s r.o. Topoľčany je možné len v pôvodnom obale a do 30 dní od jeho zakúpenia a je potrebné ho realizovať OSOBNE v sídle spoločnosti AQUATEK s.r.o. v Topoľčanoch. NIE JE možné vrátenie tovaru realizovať prostredníctvom rozvozu spoločnosti AQUATEK s.r.o., ani žiadnou prepravnou spoločnosťou. Následný postup:
 
1.) V prípade, že tovar nebol rozbalený z pôvodného obalu, účtuje sa pri vrátení manipulačný poplatok podľa typu výrobku:
       
Manipulačný poplatok za samonosné vane: 24,00 € s DPH
Manipulačný poplatok za sprchovací kút: 14,40 € s DPH
Manipulačný poplatok za vaničku: 7,20 € s DPH
Manipulačný poplatok za hydromasážny panel: 7,20 € s DPH
  
2.) V prípade, že tovar bol rozbalený z pôvodného obalu, avšak diely výrobku sú v nepoškodenom stave, účtuje sa poplatok vo výške 15 % z hodnoty tovaru bez DPH.

3.) V prípade, že tovar bol rozbalený z pôvodného obalu a diely výrobku nesú známky poškodenia, na základe posúdenia stavu sa účtuje poplatok vo výške 30 % z hodnoty tovaru bez DPH alebo sa vrátenie zamietne.

4.) V prípade, že tovar bol už namontovaný, vrátenie je okamžite zamietnuté.

V prípadoch podľa bodov 2) a 3) je nutné vrátenie tovaru realizovať OSOBNE v sídle spoločnosti AQUATEK s.r.o. v Topoľčanoch. NIE JE možné vrátenie tovaru realizovať prostredníctvom rozvozu spoločnosti AQUATEK s.r.o., ani žiadnou prepravnou spoločnosťou.

Žiadny právny predpis nestanovuje predávajúcemu povinnosť vrátiť kupujúcemu peniaze alebo poskytnúť výmenu za iný tovar, ak ide o bezchybný výrobok.
Možnosť vrátenia tovaru je nad rámec zákona, nie je teda možné si tento úkon vynucovať od predávajúceho.

 

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV:

Všetky informácie o zákaznikoch sú uchovávané v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov č.101/2000Zb. keďže je serióznosť našou základnou a najvyššou prioritou, sme si plne vedomí naších povinností pri správe týchto citlivých údajov a absolutne rešpektujeme súkromie zákazníka.

Prevádzkovateľ internetového obchodu www.lacne-kupelne.sk , p. Adrian Brunovský a p. Janka Brunovská (KERADO s.r.o.) sa zaväzuje, že Vaše osobné údaje neposkytne v akejkoľvek podobe tretej strane.

3.Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Internetový obchod Vám ponúka možnosť odstúpiť od objednávky-ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

Každú objednávku môžete do 24 hodín zrušiť a to písomnou formou e-mailom. Stačí uviesť meno, číslo objednávky a popis objednaného tovaru.

4.Záverečné ustanovenie

A.Tieto obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetovej stránke predávajúceho, v deň odoslania elektronickej objednávky kupujúcim.

B.Odoslaním elektornickej objednávky bez výhrad prijíma všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania objednávky.

DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:

Všetky obrázky použité na internetových stránkach www.lacne-kupelne.sk sú len ilustračné. Zobrazenie farieb je limitované technickými parametrami monitora a nemusia úplne zodpovedať skutočnosti. Doplnky a dekorácie vyobrazené na obrázkoch (napr. madlá, batérie, sifóny a pod.) nie sú súčasťou tovaru, pokiaľ tak nie je priamo uvedené. Skutočné rozmery niektorých výrobkov sa môžu od deklarovaných líšiť v rámci príslušných noriem. Výrobca si vyhradzuje právo na zmenu technických parametrov bez predchádzajúceho upozornenia.

 

Bankové spojenie:
Peňažný ústav: VÚB a.s.
Č.účtu/kód: 3777423153/0200
IBAN: SK47 0200 0000 0037 7742 3153
SWIFT (BIC) kód: SUBASKBX
KS: 0008
VS: číslo faktúry

IČO: 50678906
DIČ: SK2120424284
KERADO s.r.o.: je platcom DPH.

Spoločnosť je zapísana v obchodnom registri Bratislava

Odiel: Sro

Vložka číslo: 116866/B

Deň zápisu: 26.01.2017

Kamenná predajňa ADO-PLAST od 26.01.2007, ako Adrian Brunovský - Ado Plast,

dňa 26.01.2017 sme založili spoločnosť s ručením obmedzeným KERADO s.r.o. .

 

Všetky ceny sú uvedené vrátane 20% DPH a platia výhradne pre internetový predaj.

Na akciové ceny sa už nevzťahujú dodatočné zľavy. Tovar ne našom e-shope prepravujeme

len v rámci SR.

 

 

OTVÁRACIE HODINY NAŠEJ PREDAJNE KERADO s.r.o.:

Myslenická 19, PEZINOK - Grinava

 

PO : 10:00 - 18:00

UT : 10:00 - 18:00

ST : 10:00 - 18:00

ŠT : 10:00 - 18:00

PI : 10:00 - 18:00

SO : 09:00 - 12:00

NE : ZATVORENÉ

Štátne sviatky: ZATVORENÉ

 

Mobil: 0905/496 960 Tel.: +421 905 496 960

Mail: keradosro@gmail.com

 

 

 

KONTAKT:

 

KERADO s.r.o.                                                                     Tel.:    0905 496 960

Myslenická 19                                                                     Mobil:   +421 905 496 960

902 03, Pezinok - Grinava                                                    E-mail:   keradosro@gmail.com

 

OTVÁRACIE HODINY:

 

Po - Pi:  10:00 - 18:00

Sobota:   9:00 - 12:00

Nedeľa:   ZATVORENÉ

Štátne sviatky: ZATVORENÉ

 

 

 

 

YWFkMT